piątek, 15 listopada 2013

GRATULACJE !!!


Muszę się Wam wszystkim pochwalić !!!
Osiągnęłam swój CEL !!!

PAMIĘTACIE to jeszcze?




Walka była "na ostrza" ale się udało !!!

A oto moja OSOBISTA REWOLUCJA :) :) :)

75 kg ---> 64,7 kg




W "nagrodę" mój Kochany MĄŻ uraczył mnie, osobistym, własnoręcznie przygotowanym PUCHAREM ZWYCIĘSTWA :)


mniam... :)


Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie !!!

A za tych, którzy nadal WALCZĄ - trzymam kciuki !!! 
UWIERZCIE W SIEBIE !!!


Pozdrawiam cieplutko
EBo. 

15 komentarzy:

  1. Super :) Gratulacje!!
    _____________________
    mizernezmiany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć weź napisz do mnie ba buddysta2010@gmail.com bądź na Facebooku.
    Mam temat związany z promowaniem zdrowego naturalnego życia. Pozdrawiam, Karol

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, ale super! ja jeszcze walczę :) Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli dodam Cię do mojej listy najlepszych blogów o zdrowym żywieniu - http://zdrowe-odzywianie-blogi.blogspot.com/. Będzie łatwiej znaleźć Twój blog. Pozdrawiam, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć:)

    Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do rejestracji na forum skierowanym szczególnie do blogerów, gdzie możesz się dzielić swoją wiedzą i wsparciem:
    www.twojasylwetka.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wynik. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie 
    Dieta fit ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, gratuluję! Przede mną nadal walka, chcę jeszcze -5kg, kupiłam Sk-sport i mam nadzieję, że jakoś pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)Ja muszę schudnąć jeszcze 4-5 kilo :p

    http://agiiz.blogspot.com/2016/02/zdrowe-zywienie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez wiele lat próbowałam diet, zaczynając od Dukana, po kopenhaską i south beach i inne cuda, nie wspominając o tabletkach na odchudzanie. Efekty raz były, a raz nie, ale rozregulowałam sobie całkowicie metabolizm i zdrowie też. Nie idźcie taką drogą, jest tylu fachowców dzisiaj, którzy potrafią pomóc także leniom, jak i osobom chorym np. na Hashimoto. Lepiej dwa razy pomyśleć i wybrać dobrego dietetyka online

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze !!!